buty dla dzieci hurt Gwarancje i zwroty buty, buty dla Dzieci Buty na gwarancji | TM Weestep | ortopedyczne dla dzieci hurtownia
Ostateczna zniżka zimowa
0
Ulubione
Zestawy: 0
Razem: 0.00 €, 0.00 zł
Flaga

Wybrać język

Hurtownia obuwia dziecięcego
Hurtownia obuwia dziecięcego

Gwarancja i reklamacja

Правила обмена детской обуви

Decyzja wielkiej Brytanii powoływać się na artykuł TEU 50

Zgodnie z przepisami UE, przedsiębiorca musi naprawić, wymienić, obniżyć cenę lub zwrócić pieniędzy, jeśli towar, który kupiłeś, okaże się wadliwy lub nie wygląda czy nie działa jak reklamowano.

Jeśli kupiłeś produkt lub usługę w internecie lub w sklepu (telefonicznie, przez e-mail. od sprzedawcy), masz również prawo zrezygnować i zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

 

Jeśli nie jesteś pewien, że sytuacja dotyczy Ciebie, możesz też spróbować nasze narzędzie do ochrony praw konsumentów, aby pomóc Ci zrozumieć swoje prawa przy zakupie w UE (w tym przypadku w 28 państwach, członkach UE, Islandii, Liechtensteinu i Norwegii).

 

Zwrot w krajach UE i reguły zwrotu

Dyrektywy UE stawiają wymagania w sprzedaży detalicznej, ale również wymagają szczególnej informacji, które powinny być dodane do polityki zwrotu i odszkodowania, aby konsumenci byli przeinformowani.

Najnowsze wymagania prawne - dyrektywy praw konsumentów - są szczególnie rygorystyczne, jeśli chodzi o ochronę praw konsumentów.

·         Dyrektywa O Prawach Konsumentów

Najnowsze dyrektywy, dyrektywy praw konsumentów, zostały przyjęte 14 czerwca 2014 roku. Zostawy stworzyłe nowe obowiązki dla sprzedawców i wzmocnienia stałej ochrony konsumentów.

Przepisy te mają zastosowanie do wszystkich płatności transgranicznych w UE i państwach-członkach i również są stosowane do swoich wewnętrznych operacji.

Dyrektywa dodaje następujące części w celu ochrony konsumentów:

Usuń ukryte koszty, które są często spotykane w internecie

Roszczenie o tym, żeby sprzedawcy ujawniali całkowity koszt towaru lub usługi,

Zakaz wstępnie zaznaczonych  pól wyboru na stronach internetowych,

Prawo do odmowy zostało zwiększone od 7 dni do 14 dni. Jeśli sprzedawca nie informuje konsumentów o tym, termin może być przedłużony do jednego roku,

Prawo do pełnego zwrotu ceny zakupu po odwołaniu, jeśli konsument rezegnuje z zakupu w ciągu 14 dni,

Zakaz dodatkowych wydatków na płatności kredytowe i opłaty związane z gorącą linią.

Celem dyrektywy praw konsumentów jest stworzenie pełnej przejrzystości między sprzedawcami i konsumentami.

 

Mieć możliwość zwrotu i zasady zwrotu jest nie tylko koniecznością, ale również najlepszym sposobem, żeby upewnić się w szczerości sprzedawcy, mówiącego klientom o swojej praktyce i że on działa odpowiednio do tej dyrektywy.

 

Dyrektywa w sprawie praw konsumentów skłoniła wiele międzynarodowych firm do zmiany zasad dotyczących politykę zwrotów i odszkodowania

  • weestep baby shoes